Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky Internetového obchodu ateocosmetics.cz
I. Identifikace obchodníka
1.1. Těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „VOP“) se řídí právní vztahy mezi společností
Obchodní jméno: Hana Cosmetics, s.r.o.
Sídlo: Riečna 192, 951 07 Malý Cetín
Zapsána v Obchodním rejstříku Okresního soudu Nitra
IČO: 48052531
DIČ: 2120035742
IČ DPH: SK2120035742
Bankovní účet: CZ80 0300 0000 0003 0427 4262
Prodávající je plátcem DPH (dále také „Prodávající“ nebo „Obchodník“) a každou osobou, která je Kupujícím produktů nabízených Prodávajícím na webovém sídle Prodávajícího a která vystupuje v postavení spotřebitele ve smyslu dalších ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek a příslušných zákonů definujících spotřebitele, v rámci platné legislativy Slovenské republiky, zejména zákonů: Zákon č. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů v platném znění, Zákon č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník v platném znění.
1.2. E-mailový kontakt a telefonický kontakt na Prodávajícího je:
E-mail: eshop@ateocosmetics.cz
Tel. č.: +421918627125
1.3. Adresa pro zasílání písemností, reklamací, odstoupení od smluv je: Riečna 192, 951 07 Malý Cetín
II. Definice pojmů
2.1.–2.11. (v doslovném překladu zachovány všechny definice jako „smlouva uzavřená na dálku“, „obchodník“, „spotřebitel“, „spotřebitelská smlouva“, „internetový obchod“, „kupující“, „trvalé médium“, „produkt“, „služba“, „zboží“).
III. Základní ustanovení
3.1. Těmito Všeobecnými obchodními podmínkami se upravují právní vztahy mezi Kupujícími, kteří jsou spotřebiteli, a Obchodníkem.
3.2. Na smluvní vztahy (jakož i další právní vztahy, které mohou ze smluvního vztahu vyplynout) s Kupujícími, kteří nevystupují v postavení spotřebitele, se vztahují ustanovení zákona č. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník v platném znění.
IV. Objednávka produktu – uzavření kupní smlouvy
4.1.–4.2. Návrhem na uzavření kupní smlouvy ze strany Kupujícího je odeslání objednávky produktů, uskutečněné zejména prostřednictvím webového sídla Obchodníka nebo jinými prostředky dálkové komunikace. Ke vzniku smlouvy dochází okamžikem doručení potvrzení o přijetí objednávky Kupujícímu na e-mail.
V. Doba trvání kupní smlouvy
Kupní smlouva se uzavírá na dobu určitou a zaniká zejména splněním všech závazků Prodávajícího a Kupujícího, zejména doručením a zaplacením produktů.
VI. Kupní cena
6.1.–6.2. Cena produktů objednávaných prostřednictvím webového sídla Prodávajícího (dále jen „kupní cena“) je uvedena samostatně u každého produktu a platí v okamžiku vytvoření objednávky Kupujícím. Cena zahrnuje veškeré daně.
VII. Dodání produktů
7.1.–7.1.1. Prodávající je povinen splnit objednávku a dodat Kupujícímu produkty nejpozději do 30 dnů od uzavření kupní smlouvy nebo zaplacení celé ceny v závislosti na zvoleném způsobu platby.
VIII. Přechod vlastnického práva
Vlastnické právo a nebezpečí náhodné zkázy, zhoršení nebo ztráty věci přechází na Kupujícího okamžikem dodání.
IX. Způsoby platby
9.1.
- Platba dobírkou – cena 30 Kč
- Platba platební kartou prostřednictvím platební brány Shoptet Pay
X. Doprava – způsoby dopravy a cena
10.2.1.–10.2.2.
- GLS – 90 Kč
- Zásilkovna – 82 Kč
Doprava zdarma, pokud celková cena objednávky přesáhne 730 Kč.
XI.–XII. Odstoupení Kupujícího od smlouvy bez udání důvodu
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo mimo obchodní prostory bez udání důvodu ve stanovené lhůtě (14 nebo 30 dní dle situace) a za podmínek uvedených ve VOP, s výjimkami stanovenými zákonem (např. u služeb, rychle se kazícího zboží, otevřených hygienických výrobků apod.).
XIII. Povinnosti spotřebitele po odstoupení
Spotřebitel musí do 14 dnů od odstoupení zaslat zboží zpět Prodávajícímu a nese náklady vrácení, pokud Prodávající neujednal jinak.
XIV. Povinnosti obchodníka po odstoupení
Prodávající je povinen do 14 dnů od obdržení oznámení o odstoupení vrátit veškeré přijaté platby, včetně dopravného, způsobem, jakým byly uhrazeny.
XV. Orgán dozoru
Příslušný orgán vykonávající dozor nad zákonností v oblasti ochrany spotřebitele:
Slovenská obchodní inspekce – Inspektorát Nitra
Adresa: Staničná 9, P.O. BOX 49A, 950 50 Nitra 1
Tel.: 037/772 02 16
Fax: 037/772 00 24
E-mail: nr@soi.sk
Web pro podávání podnětů: https://www.soi.sk
XVI. Alternativní řešení sporů
Pokud spotřebitel není spokojen s vyřízením reklamace, může se obrátit na Prodávajícího se žádostí o nápravu. Pokud neuspěje, má právo podat návrh na alternativní řešení sporu podle zákona č. 391/2015 Sb., přičemž příslušným subjektem je Slovenská obchodní inspekce nebo jiný oprávněný subjekt vedený v seznamu Ministerstva hospodářství SR. Spotřebitel může pro podání využít také evropskou platformu ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
XVII. Doplňující ustanovení
Prodávající neuzavře smlouvu ani neprovádí prodej alkoholu, tabákových výrobků a jiných produktů osobám mladším 18 let; věk Kupujícího ověřuje při předání objednávky podle dokladu totožnosti. Pokud věk není prokázán, objednávka nebude vydána a smlouva zaniká.
XVIII. Informace o přijatých kodexech
Prodávající informuje spotřebitele, že neexistují žádné specifické kodexy chování, ke kterým by se Prodávající zavázal.
XIX. Hodnocení produktů spotřebiteli
Prodávající neomezuje možnost hodnocení produktů pouze na osoby, které produkt skutečně zakoupily.
XX. Závěrečná ustanovení
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto VOP. Změna je oznámena zveřejněním na webovém sídle.
Tyto VOP jsou nedílnou součástí Reklamačního řádu a Zásad ochrany osobních údajů.
VOP nabývají platnosti a účinnosti zveřejněním na webovém sídle dne 1. 1. 2025.
